MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, August 4, 2011

Back To School: Malam PERTAMA... *separa LUC'' ke?*

salaam


Berkerut ke pikir tajuk entri aku tu.. hahaha.. Tak denya MALAM PERTAMA yang korang dok fikir tu.. hahaha... Haaa... tak ngaku lah tu...

Yang aku maksudkan ialah.. malam ini ialah MALAM PERTAMA aku di sem 3 ni tidur di ASRAMA ASWARA ni.. hahha baru masuk tadi... alah tak de barang yang aku angkut sangat pun... Sepasang baju untuk esok je... Sebab hari ni KHAMIS.. penuh gila jadual... tak berenti... 9 pg sampai 6 ptg.. jadi nak balik BTS pun macam lemau.. nak pulak JUMAAT ada kelas pagi.. tidur ASRAMA je lah...

Mak cik ni dapat tingkat 3.. tinggi tu.. kalau dah naik mmg dah tak turun dah... kalau dah turun tu.. tak denya aku nak gatal2 naik balik... Tadi aku penat sangat lepas berbuka tadi.. boleh pulak termasuk bilik tingkat 2.. malu aku noxxx... Terus lari2 naik tangga.. hahahha


Sekian...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: