MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, March 3, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 24 & 25

salaam...

Hari Rabu yang lepas jugak agak memenatkan badan dan jiwa aku... tekanan melampau membuatkan aku koma untuk masa yang agak panjang.. *membuta la maknanya tuu...* Jadi untuk cabaran semalam buat kesekian kalinya aku gabungkan.


Day 24 – A photo of something that means a lot to you.
&
 Day 25 – Who are you?

Hari 24>>


Gambar inilah yang paling bermakna pada aku.. Gambar pertama aku dengan seorang sahabat yang cukup baik bagi aku... Syazrin Chu... Heart kau ketat- ketat.

Hari 25>>

SIAPA AKU??






Gambar2 diatas ni mungkin dah agak cukup untuk mengambarkan siapa aku... heheheh... *hey... yang last tu kene prank.. hahah b-day last year... hahahahha*

Sekian..

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN terlebih- lebih JAYANYA!!

Bubye...

love,

x.o.x.o



WAJIB LIKE :D

No comments: