MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, March 22, 2011

ANTOLOGI PENCINTA JALANAN vs 3.0

salam....

Mesti pelikkan kenapa aku asyik guna tajuk yang sama ni je... hahhaa.. baik aku guna tajuk ni jadi Header Blog aku jew.... okies gak... (sebenonya malas nak mikir tajuk yang lain... hik hik).. Hari ni aku terlebih rajin pulak nak menaip... bak kata kawan2 yang gemar bersastera itu... tiba masanya untuk aku menarikan tango jari jemariku ini di pentas papan kekunci laptop ku... hahahah (rolling eyes'''' ayat aku sebenonye tuuu)

Beberapa lama aku hiatuskan blog ni... aku mula rasa kesunyian.. entahlah... aku terasa sangat penat... bagai ada suatu kuasa yang menyerap semua tenaga aku... kenapa ya.... *bukan malas semata- mata.. hehehe* kali ini au gagahkan diri aku keluar dari bilik.. jauh dari katil yang bagai memanggil aku unutk baring dan membutakan mata disitu... aku takut.. takut andai2 aku tidak mampu bangun lagi dari pembaringan itu... 

Baiklah... udah2 le nak emo2 sgt... banyak hal yang berlaku dalam hidup aku sementelah aku hiatuskan blog ini dan banyak juga perkara yang aku lakukan terhadap diri aku dan orang lain (?).. antaranya...

Aku dah potong rambut... heheheh
Kawaiii tak?? hahhaha *perah- santan*... saje je... kali ini aku potong depan... A shape.. belakang potong sikit... RM10 je... murah kan?? tapi dry cut la.... okies lahhh... gumbira ngan gaya ni... tapi aku sebenonya niat nak potong gaya cenggini..


hehehhe... Mi Nam style aku panggil... hehehhe... cute je bila aku tengok minah ni... aku nak buat gaya cenggini.. tapi kawan aku kate... muka aku dah boyish.. kang kalu potong pendek lagi *jantan* muka aku.. hahhhha... ni semua penangan YOU'RE BEAUTIFUL... heheheh.. khatam dah cite tu.. sampai niat nak beli CD die... hehehhe...

Then... oh.. aku dah dapat panggilan dari Alaf 21... pasai buku kanak2  aku tu.... dia kata nama yang aku gunakan tu dah ada orang lain pakai... *SIRI ZAKI N KAWAN_ KAWAN*.. jadi die suh tukar.... heheheh.. tunggu lew aku jadi apa menatang tu... hahhaha. Lect aku *EN. WAN* kata... kaya kamu... kaya... hahhha.. meaningfull tu... En. Wan... harap2 masinlah kata2 En. Wan itu... hahhaha kayo den nanti ha... weeee... *mood berangan*

Okies... bab ni kita stop dulu... aku mmg tengah rajin ni.. jadi satgi kang adalah kowt entri baru.. weee

Bubye..

love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: