MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, March 23, 2011

REVIEW: Secret Garden



salaam...

kali ini aku terlebih rajin nak mereview drama ni.... seriously... aku boleh kata drama ni drama korea terbaik tahun 2010... kebelakangan ni kita nampak muka2 baru yang berlakun K- drama... jadi penggunaan Ha Ji Won dan Hyun Bin merupakan satu pasangan on-screen baru yang segar... lama dah aku tak tengok dedua pelakon ni beraksi di kaca tv... anyway... drama ni sangat lah best... soory  lah kalau ada yang tak setuju... tapi pada pandangan aku.. baik dari jalan cerita, OST, pelakon dan *kimianya*... this story got it all... bagi semua peminat K-drama.. kalau tak tengok cite ni aku rasa tak sah kowt...

Sedikit Sinopsis>>>

Mengisahkan Kim Joo Won dan Gil Ra Im yang berkenalan secara tak sengaja... menafikan perasaan masing2, mereka secara ajaibnya tertukar tubuh dalam satu kejadian yang pelik. selepas menjalani kehidupan yang berbeza antara satu sama lain, mereka semakin rapat dan lebih terbuka. Namun atas halangan keluarga Joo Won yang kaya, cinta mereka hampir putus... 

                                                                                                  *nak lebih... lemak rr... gi tengok sindirkkk*

Hansamu sungguh mamat ini...

cute je minah ni...
Okies... tu jelah yang aku nak tulis disini... pening pula rasanya.... Till next time... Kyaaaa

Bubye..

love...

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: