MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, March 26, 2011

ENTRI 1: Mr. DUNKIN dan Half- 4 Leaved Clover.

salam...

MR. DUNKIN N Half- 4 Leaved Clover

Aku nak bercerita tentang Mr. DUNKIN dan Half- 4 Leaved Clover. Dua barang ni merupakan barang aku yang paing berharga yang aku bawa tinggal bersama aku di ASWARAnye ASRAMA ni.. heheeh... Sampai bawa tidur tau. Sedikit biodata mengenai dedua barang ni.

MR. DUNKIN

Teddy pertama pemberian dari orang lain selain dari family aku (ei: Along n Angah). Aku dapat masa hari last aku kerja dekat tempat kerja aku dulu. Dulu aku kerja full time crew kat Dunkin Donut.... *mesti dah tau kan apsal aku bagi nama dia Mr. Dunkin* Diorang bagi hadiah aku masa tu... ngan buat prank lagi. Ade kek bagai... sebab sambut B-day aku yang jatuh pada bulan 12 tu.. *aku quit 31 DEC* masa tu aku tengah duty. Jaga cashier petang. Manager aku ngan dak- dak pagi keluar. Ingatkan beli barang. Seludup kek masuk dapur. aku tak perasan bile... tengah busy masa tu. Dan- dan... diorang suh masuk dapur... Masuk je... Pang... sesenduk mayonis ditempekkan ke muka n rambut... huaa.... buta sekejap.. seb baik pakai cermin mata... hahahha...gila kan... main lempar2 mayonis... whipping crean... cream yang kat kek tu... tengah kerja ni... haha... aku siap basuh rabut berbagai sebab dah lepas kena prank tu aku sambung kerja balik... hehee... sejarah weh Mr. Dunkin ni... tu yang aku sayang sangat tu...

Half- 4 Leaved Clover

Nampak tak rantai yang aku pakaikan kat MR. Dunkin tu. Mungkin korang tak perasan tapi loket tu bentuknya Half- 4 Leaved Clover. Kenapa Half? *separuh* Rantai ni aku beli ngan bestis aku. Syazrin Chu... Rantai ni boleh gabung tau. Aku sebelah, dia sebelah... Lambang persahabatan kami. 

Tapi mamat di hilangkan tah kemana tah... hailooo... sebelum ni pun sama... dia hilangkan juga... tu pasai beli yang ni.... ni kess nak kena beli lagi sekali ni.... nantila... heheheh

Sekian pasal ni.... jumpa jap agi.. hik hik

Bubye...

love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: