MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, March 31, 2011

Secebis Keajaiban Pencetus Kegembiraan.

salaam...

Aku berasa sangat gembira. Sebagaimana tajuk entri ini... secebis keajaiban yang membawa aku gembira. Aku menerima khabar berita... Hehehe.... Pernahkan aku ceritakan mengenai buku kanak- kanak yang aku karang dulu. *carik sendiri... kyaaa* Pihka penerbitan telah menghubungi aku untuk membuat perjanjian.. bak kata omputih.. AGREEMENT... koyaaaa... aku gumbira..... tak terkata kau... rezeki datang dari tuhan... Syukur. hanya itu yang mampu aku katakan berulang kali. Alhamdulillah... itu juga yang boleh ku katakan juga...

Muka toyaaa.... koi gembira... hehehhe

Cumellll *muntah darah kah anda??? kyaaa* Okies... bergerak ke entri lain pula... sekian ehh

Bubye...

love...

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: