MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, March 26, 2011

ENTRI 10: Antologi Kami Anak Sastera

salaam..

Kyaa.. Tajuk post nak hebat.. hahahha... *dush deshum penumbuk dua das* Kali ini aku nak mengarut pasal kami... Kami??? Sapa??

KAMI
Ummi, aku dan Ijie

Hahaha... Gedik sungguh kami kan??? Mari aku kenalkan mereka...

Ummi...

Seorang gadis yang tegas. Berpangkat kakak dari aku *maknanye tualaaa hehehe* Selalu menjadi teman terbaik untuk kau. Tapi terlalu berahsia sikit minah ni... hahahha Dah tak yah nak lebih2, kang ko terpikat sama dia... *Tekan- Tekan Sini untuk Kenal*

Ijie...

Seorang teruna (?) yang gila- gila. Cool n hot kadang2 mamat ni... Pangkat adik jew... hehehe... Senang nak bawak borak- borak... Single lagi... Kau nak?? *Tekan- Tekan Sini untuk Ngorat Dia*

Thanks ye kerana korang menjadi sebahagian dari kenangan manis aku dalam hidup ni... Terima kasih sangat- sanagt... aku hargai persahabatan korang
Okies....

p/s: dah.. jangan nak kata aku tak pomote korang ye...

p/s/s: Ummi... trima sebab bagi pinjam lappy ni untuk buat Cabaran ni... Wuuu Hooo... Siap dowhhh

Bubye...

love....

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

2 comments:

Miylo Meow said...

hehe... aku pun syg ko jugak joe... janji jd budak baik okey... :-)

Pwincess9 Juhary said...

janji.... weeeee