MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, March 26, 2011

Cabaran 10 Entri: Battle of Idea's

salam.....

Hari Sabtu yang mulia ni aku nak menyahut cabaran MR. SENGALMAN... hahaha siapakah itu... *Tekan- Tekan Sini* Dia punya cabaran simple je sebenaunya... Update 10 entri... tapi dalam masa sehari ni sahaja... HARI SABTU... so.. payah jugak kot... Boleh merapu apa sahaja... *tapi janga yang luc'' la... separa luc'' yang selalu aku buat tu boleh kowt*

Syarat- syaratnya *aku tiru dan tampal dari blognya..*

Syarat? Nak kena ada syarat gak ke? Tak yah kot ! .. Hehe.. Okeh aku bagi syarat simple mimple! Ia adil dan saksama ! Jum layan !!



  • Entri mesti ada 10 ENTRI !
  • Tak perlu letak Header Sengal Zone !
  • Tak perlu letak link Sengal Zone !
  • Kalau nak sebut jugak Sengal Zone dalam entri korang, aku tak kisah ! Hehe.. Janji ikhlas !
  • Aku bagi 5 IDEA ENTRI 
    • Kenangan Kanak kanak !
    • Aktiviti Harian !
    • Join Segmen !
    • Join Contest !
    • Pengalaman Hidup !
  • Mesti ada ENTRI  ke 11 ! Iaitu kompilasi 10 ENTRI sebelum tu ! 
  • Okeh? Tu je, kalau dah siap, kalau korang rasa nak post link entri ke 11 korang tu kat aku pun boleh ! Aku terima dan akan aku publish kat blog aku ni.
  • Tarikh tutup sebelum hari AHAD ! 


Jadi.. aku mulakan sekarang... GET.... SET.... go......sh

Bubye...

love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: