MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, March 7, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 26, 27, 28 & 29

salaam...

Lamanya aku tak berbloging... Sowwy... Pemalas sikit sejak akhir2 ni.. Yelah.. dah mula cuti sem... Kebosanan yang melampau melanda... sampaikan nak menaip pun sangattt malas.. Jadi untuk kali pertama =nya kau mengabungkan 4 Cabaran sekaligus.. *dush dushh.. PEMALAS!*



Day 26 – A photo of somewhere you want to go.
&
Day 27 – What kind of person attracts you?
&
Day 28 – In this past month, what have you learned?
&
Day 29 – Something you could never get tired of doing.


Hari 26>>

Tempat yang ingin aku lawati... semetinya....


Manakah ini??

Muahahha.. mana lagi.. Korea lahh.. *han guk*

Ini merupakan negara pertama yang aku nak pergi.. dan tinggal.. *berangann* Tapi kalau boelh.. mmg aku nak keluar dari Malaysia pun.. nak juga rasa tinggal di luar... nak juga panggil orang dengan panggilan oppa @ ahjussi.. *banyak sangat k-drama yang melekat..* hik hik// anyway.. hopefully by the end of this year.. aku dah kumpul duet yang secukupnya untuk ke sana.. my own 21st B-day... hehehe

hari 27>>

Siapakah yang menarik minat aku..?? woo hoooo...

yang sebegini.. dan yang cengini.. dan yang gini gini..

hahaha... entah lah.. buat masa sekarangni ada beberapa muka di ASWARA ni yang menarik minat aku... SAPE??? xleh bgtau lah.. kang malu den ha... hahha *perh-santan punya munahh* Tapi kawan2 aku cakap aku ni tak pentingkan rupa sangat.. yang aku minat semuanya jenis yang ada karisma *bukan KARIMA KAPOOR YA* w/pun muka xsekacak mana.. *diorang kata r..*

Lagipun.. aku cuma nak cari lelaki yang boleh jaga aku... sbb aku dah lama sangat jaga diri ni sendiri... hahahha... *mood/// awang kayangan*

Hari 28>>

Banyak perkara yang aku dah pelajari dalam bulan yang baru lepas ni.. Persahabtan.. hidup... tak perlu aku ulang lagi rasanya.. sbb aku dah tulis luaha hati aku ni di entri yang lepas2... *carik sendiri kalau rajin*

Hari 29>>

hehehe... menulislah... satu2nya benda yang mungkin tak kan buat aku penat.. weee... *dah namanya pun budak penulisan...*

Sekian..

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN melampau-lampau JAYANYA!!

p/s: hey.. esok ialah cabaran yang terakhir... wah.. looking foward to it...

Bubye...

love,

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: