MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, March 28, 2011

Aku dan Ass*...

salaam...


Kyaa... hamboi... tajuk separa luc'' gitu.. sebenarnya tak luc'' pun... Ass tu bukan maksudnya bon*** tapi maksudnya ASSIGNMENT @pun bahasa Melayunya ialah TUGASAN... Nak lebih panjang lagi maknanya ialah TUGASAN KULIAH.

Dah namanya pun pelajar, assignment memanglah sesuatu yang wajib sekali untuk dipadankan bersama. Kalau takde assg tu macam perkara yang ajaib gila... hahahah Memang tipu la weh kalau kau tu student dan kau langsung tak de assg... hahahah...  

*aku suka short form kan ASSIGNMENT tu jadi ASSG*


Apa aku mengarut lagi ni... hahah.. saje je nak bagi tahu semua yang ASSG aku banyakk... huaaaaa

Pesanan Khidmat Masyarakat: Aku Nak Jadi Best Student.
                                       Balasan Kemudian: Kau Memang Best Student lah *subtext*
                                                      Aku je: Owh... trimas

Bubye...

love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: