MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, March 26, 2011

ENTRI 3: Pelangi Hidup Aku

salam....


Gambar diatas merupakan gabungan beberapa gambar yang aku rasa memberi kegembiraan pada hidup aku. Kadang- kadang, benda- benda yang kecil dan mungkin tidak bernilai tinggi boleh memberikan kita kenangan yang cukup berharga. Setiap gambar diatas ada sesuatu yang menyimpan rahsia aku didalamnya. Bukan sembarangan rahsia... Tapi sebuah rahsia antara aku dan semua, antara aku dan Pencipta. 

             *wahhhh.... lain macam dah ayat aku ni.. heheheh*

Ada 16 gambar semuanya... meh aku senaraikan satu per satu...

  1. Cuppycake yang lazat... *makan je minah besau ni*
  2. Haiwan kesayangan aku... *Hye Mow...*
  3. Muzik inspirasiku
  4. Teletubies me....
  5. Suka yang kiut miut itu *keychain*
  6. Sweet tooth... *gula- gula... haish.. makan lagiii*
  7. Anganan pertama *anime lover*
  8. Bila kanan tiada... gi kiri.... depan n belakang pun boleh
  9. Anime lagiii
  10. Rama- rama biru itu aku
  11. Happy kan diri dalam berduka
  12. Kasih ibu..
  13. Persahabatan aku dan mereka... *Fwen 4 Life*
  14. Aku ada bila kau berduka... harap kau jua...
  15. A.N.Jell *korean lovers... tau kan??? hehehe*
  16. Bintang kehidupan aku... *sampai sekang tak cukup lagi seribu bintang itu*
Sekian....

Bubye...

love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: