MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, March 23, 2011

Pelacur Tahap Maya... *separa luc''*

salaam...


tajuk kali ini agak kontoversi sikit... *pandang ke langit* tapi sengaja aku menulis tajuk sebegini... *hahahha public-siti murah gile2* Isu hari ini yang ingin aku bincangkan ialah mengenai pelacur... dan apa signifikannya dalam hidup aku...

*wooi*.. hahah jangan salah sangka.. bukannya aku yang menjadi pelacur... hahah.. xnak aku... dan tidak pula aku menghina profession itu...

FAKTA: Pelacuran merupakan kerjaya @ pekerjaan yang paling lama di dunia ini.

Aku mengangkat dunia pelacuran dalam karya yang sedang aku usahakan. Sebuah skrip yang asalnya untuk tugasan kuliah semata- mata telah ku garap dan selami sedalam yang mungkin untuk aku menghasilkan sebuah cerita yang baik. 

RAMA- RAMA DALAM LUMPUR

Tajuk karya aku itu... belum bermula proses penulisannya.. namun rangka awal sudah ku tulis dan cari isi2 penting yang bakal ku himpunkan menjadi naskah sebuah cerita. Di awal tadi ku nyatakan yang aku ingin bincangkan signifikasi PELACUR dalam hidup aku. Selain karya ku ini... ada satu lagi signiikasi yang dekat di hati...

CAM- WHORING...
*suka sangat ambil gambo sendiri.. hik hik*

nak dijadikan cerita.. aku bukannya ada kamera... dan aku ni jenis yang kalau dapat pegang kamera *orang punya* aku akan ambil gambar orang lain.. jadi.. gambar aku tadalah... Kesimpulan yang tak berapa nak simpulnya.. aku hambiklah gambar muka aku yang CUMELLL ini *rolling eyes* dengan menggunakan Web Cam aku... Hasilnya...


Amacam... ada kawaiii tak? Muhd Aizie kata aku cumell... hahaha sapa tu??? Kau tekan sini la... *TEKAN- TEKAN*.. okies Ijie.. aku dah pomote kau... pomote aku juga... *dasar murah-sale-100% punya pompuan*

Bubye...

love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

4 comments:

Pria said...

terima kasih untuk sedikit promosi yang kau sebutkan di situ ! haha .

aku mahu lihat skrip perempuna jalang itu .

aku rasa kau perlu tahu sesuatu , kau berbangga dengan profesion sebagai seorang pelacur?

mentaliti kau lain rupanya!

Pwincess9 Juhary said...

hahha.. lainkan mentaliti aku.. bukan aku berbangga.. tidak jga aku menghina... haha


skrip kelas wahab la wehhh...

Unknown said...

kamu comel ! huhu

Pwincess9 Juhary said...

terima kasih...

hik hik hik...

saya cumel???