MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, March 1, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 22 & 23

salaam...

Hari Isnin yang agak penat dan penuh membuatkan aku terpaksa menggabungkan cabaran Hari 22 & 23 serentak.. *heheh.. dah alang2 masuk Selasa... sauk je sekali entri*


Day 22 – A letter to someone who has hurt you recently.
&
 Day 23 – 15 facts about you.

wah.. nampaknya.. panjanglah entri kali ini ek..

Hari 22>>>


Kepada Makhluk Tuhan yang itu...

Aku sangat sakih hati dengan kau... Kenapa ya kau buat aku macam ni... yang paling aku nak gelak... Bukanaku seorang je yang kau buat musuh... Makhluk2 Tuhan yang lain yang rapat dengan kau pun kau boleh tikam bertalu- talu dari belakang. Kenapa ya...? Aku bukan nak kata aku ni perfect sangat.. Aku ni cuma manusia biasa yang banyak kekurangan dan keburukan. Tapi aku dengan bangganya disini boleh kata aku lebih better lah kowt dari kau.. Sekurang- kurangnya aku tak tikam makhluk lain dari belakang dan tinggalkan diorang kesakitan.. Aku tembak kepala je terus... Kiok terus tanpa apa2 kesakitan.. *muahahahah*

Untuk kau, aku dedikasikan entri ini *KLIK SINI* aku tahu Makhluk Tuhan itu mesti baca... Muahahah.. *perah-santan... kau ingat kau pesmes ada org baca blog kau.. muahahah*

Sekian
Dari aku yang kau sakiti..

p/s: mcm surat cinta pula dah... hahah

Hari 23>>

  1. Aku suka warna biru (1st colour)
  2. Aku suka warna hijau pucuk pisang (sebab Dia.. hehehe)
  3. Aku suka warna pink (secara tiba2 sebab 'two come in three')
  4. Aku suka warna purple (compliment ngan biru.. kannnn)
  5. Aku suka warna coklat (saja nak cukupkan lima)
  6. Aku suka no. 5 
  7. Bday aku 5/12 (bak hadiah tauuu)
  8. Aku obses dengan vampirism- sbb aku ialah vampire (tak reti tido malam)
  9. Aku Bolly'dicted
  10. Aku Korea'ffected
  11. Aku suka tido (bukan waktu malam)
  12. Aku suka cuba benda baru
  13. Aku suka makan dan komen makanan tu
  14. Aku suka tengok wayang dan tv (pernah aku boleh tahu waktu berdasarlan siaran tv.. heheh)
  15. Walau apa sekalipun aku tetap aku dan tak boleh nak ubah apa2.. okies!!
Ha.... dah cukup kan 15.. kyaaa

Sekian..

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN terlebih JAYANYA!!

Bubye...

love,

x.o.x.o





WAJIB LIKE :D

2 comments:

Pria said...

aku suka warna merah .
birthday aku 22.8. aku nak hadiah .

Pwincess9 Juhary said...

okies... kita tukar sama tukar boleh?