MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, March 26, 2011

ENTRI 8: Telinga Pencari Halwa

salaam...

weee.... dah menghampiri CABARAN 10 ENTRI : Battle of Idea's...

Aku merupakan seorang manusia yang gemar mendengar muzik, sebagaimana remaja yang lainnya. Namun, aku ni jenis pelik sikit... hehehe.. aku tak tahu genre yang aku suka... tak tahu pun tajuk atau penyanyi lagu yang aku dengar kat radio tu... aku ni main dengar je... yang mana enak kedengar dan tak merosakkan gegendang telinga aku aku suka la... heee dalam playlist laptop aku dah nak dekat 2+++ dah lagu yang aku ada... hahaha.. banyak weh.. tu belum MV yang minat lagi... penuh lappy aku tu.. hailoohh... mana tak berat... Kyaaaaa

p/s: cabaran 10 sen sehari tu untuk beli external baru... nak yang 1 tera... besau naa...

Bubye...

love...

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: