MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, March 28, 2011

Lepas Geram Main Gedombak.

salaam...

Hari ni ada satu makhluk tuhan dah buat taik kat dalam hidup aku... bukan sahaja kat aku, tapi juga kat kawan - kawan aku yang lain. Sangat sakit hati aku ni... Panas dalam aku bila aku ingatkan balik. Kalau tak diikutkan makhluk tuhan itu ada mak bapak lagi... memang dah lama aku kasi penampar sedas dua... Lama gila kot aku bersabar.

Nak dijadikan cerita, ada sekumpulan pelajar ni tengah praktis musik wayang kulit untuk majlis yang bakal diadakan di tempat aku belajar ni. Aku pun dah gian sangat nak tampar orang, apa lagi... naik pentas ngan diorang ni dan menyemak sekali la... hahah.. Hei... semak bukan sebarang semak. Aku capai gedombak dan main sekali ngan diorang.. 

Ini ngupenya gedombak itu

Bagi yang tak tahu apa itu gedombak... inilah gambarnya. Gedombak ini merupakan salah satu alat muzik wajib dalam wayang kulit. Aku belajar main wayang kulit gak kat ASWARA ni... *kau ingat dak Penulisan menulis je ke???*

Ha... lepas gian aku tadi... Main memang beriya... sampai merah- merah tangan semua. Aku bayangkan aku palu gedombak tu macam aku tampar muka makhluk tuhan itu... pergh.. puas dowh... Ye lah.. nak lempang makhluk tuhan itu secara live memang tak leh la... kang kena saman dengan mak cik dia pulak. Kan????

Sekian lah ye...

P/s; ini entri yang paham cuma aku dan kawan- kawan aku sahaja. Kalau makhluk tuhan yang lain baca dan tiba2 terasa... maknanya engkau la yang biat taik tu ye.... hahahhaah Sapa minum air sirap takkan rasa oren pulak... kan???

Bubye...

love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

2 comments:

Muhamad Aizie said...

aku cabar kau tampar muka budak tu betul2 . amacam?

Pwincess9 Juhary said...

kalau mak cik dia yang kaya itu saman aku macam mana?? aku tak sekaya DIA///

tapi kalau dah melam[au sangat memang sah la kena...