MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, February 7, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 1

Salaam...

Hari pertama dalam Cabaran 30 Hari.. 

Day 1 — Your favorite song... 

Aku ada banyak lagu yang aku suka. Depends on my mood jugak la. Sebab aku ni jenis layan je mana- mana lagu yang rasa boleh masuk kepala. Tapi buat masa ni aku layan lagu ni. Best sangat...


Lagu ni lagu Britney Lembing.. (muahahah) tapi aku rasa si Kurt dan Sam punya versi ni lagi best. Lagi menyentuh perasaan dari versi asal yang agak rancak. Best tul mamat 2 orang ni buat. Sangat bagus. Cari lah kat TiubU pasal diorang ni. Klik Sini untuk link diorang punye video. Dah ada video baru dari diorang tau. Pegi la bukak.

... eh aku ni dah macam nak pomot diorang pulak.. huhuhu..

Tapi siyes.. I'm totally in love dengan lagu ni sekarang.

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN JAYANYA!!

Jumapa lagi esok untuk cabaran yang seterusnya... muahahahahah

Bubye...

Love...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: