MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, February 23, 2011

ON TOP OF THE RAINBOW OF BLISS!!

salaam...

Mula-mula seklai aku nak ucapkan ALHAMDULILLAH... Ada banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku baru- baru ini yang sangat- sangat membangkitkan kesyukuran aku... Kyaa... sangat statik bahasa aku kali ini.. Alhamdulillah... Gumbira ni weih...

Minggu lepas merupakan satu mingu yang sangat menggembirakan bagi aku. Moh sini aku cerita..

Aku dah menandatangani agreement ngan Newskaki.com. Jadi aku dah kira solid r jawatan aku kat Newskaki ni.. muahahahha... Kawan- kawan aku kata, aku buat kerja sia- sia sebab tak dapat payment pun aku kerja sini.. tak pelah.. Aku boleh exspose nama... Gembira rasanya bila kita tahu ada orang baca hasil tulisan kita.

Klik untuk besau

Klik juga untuk kasi besau
Ni antara hasil tulisan aku di Newskaki.com. Aku baru je mula.. aku menggunakan nama Juliet Juhary sebagai nama pena aku disini.. *jangan gelak* ada maksud nama tu.. hheheh... no yang kat sebelah kanan tu ialah jumlah pembaca yang membaca hasil karya aku.. Kalau korang nak baca juga.. sila KLIK SINI

Selain daripada itu... aku juga menerima panggilan dari Buku Prima. Sebelum ni aku ada hantar manuskrip buku kanak- kanak. Diorang berminat nak terbitkan buku aku tu... dirang mintak manuskrip yang selebih nya... Alhmdulillah... aku gembira sangat... Rezeki aku... Bersyukur gile2...

Dalam post yang terdahulu.. Aku pernah bercerita yang aku berguru dengan seorang penulis ini dalam proses aku belajar menulis sebuah novell.. Kyaaaa.. Dia ialah...

...................... drum-roll.............

DR. FAISAL TEHRANI

Kyaa.... tak kagum ke aku belajar ngan seorang penulis profilik negara... muahahahha *gelak evil jap*..
Baru dua kali jumpa dia dah macam rasanya masuk dalam kepala.. hik hik... Nape aku pilih dia jadi Tuk Guru aku??? Hey... Mentor aku ni.... Kyaaa... Last semester belajar kelas dia... (nota perasan: subjek saya dapat A ya... walaupun A-) sem ni xde kelas ngan die.. jadi nak jumpa die mintak tunjuk ajar pun agak susah... *mak cik kelas penuhh.. nk poei paso pun xsempat*...

Novel yang aku nk cuba tulis ni macam triller skit... bunuh orang... tapi bile orang tanya aku ank buat cite apa aku kata aku nak tulis cite vampire... semua pakat kata..
"ala- ala Twilight ni!!"

Hallo... terkatupnya pemikiran korang ni... Vampire tu ada versi Twilight je ke? (Tapi aku memang kipas susah mati Twilight ponn) *mood berangan*sebagai seorang vampire sejati (macam aku-xtido malam) korang harus tahu asal usul kedatanga vampire ni.. jadi itu yang aku cuba buat dalam buku aku nanti.. Aku niat... dalam sem ni jugak paling kurang dah siap separuh buku... Tak nak aim lebih sangat... kang tak jadi.. naya...

PORPHYRIA

Tajuk cerita aku nanti... best tak??

Bubye...

Love

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: