MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, February 18, 2011

INSOMANIATIC STUPIDO (MAYA...)

Salaam...

Sekali lagi... tajuk macam gempak.. ada juga yg berbunyi di balik tabir...
*apa yang kau merepak ni setan!!?*
Meh le mak cik ni bagi maksud kepada istilah merapu itu...

INSOMANIATIC STUPIDO
=

=

=

=
Kedunguan melampau terhadap komputer dan perkara2 yang berkaitan dengannya...

KYAAA....

YAA!!.. Dengan bangganya saya menyatakan yang saya ini buat IT... Nama ja dak KL.. umur dah puluh an.. tapi buta IT.. sorry lah yee... dulu lagi teruk... Bukak Internet je terus tido... skang tak la... Tapi saya dengan bangganya nak menyatakan yang saya sudah mempunyai sifu dalam mempelajari hal- hal IT ini.. satu hari satu subjek yang diajarnya.. bermula semalam dan sampai.. (ntah sampai bila..)

Namanya... Muhd Aizie... Sila Klik Sini untuk kenal sape mamat ini... Seorang sahabatan terbaik untuk aku abad ini... (abab ini lah.. abad lain aku belum lahir lagi.) 

Semalam dia mengajar aku cara berSkype... muahahah.. 

aku dah download Skype (atas gesaan Founder Newskaki.. kyaa) tapi aku tak reti nak guna.. akhirnya.. dengan bantuan sahabat aku ini.. aku berjaya menggunakan Skype ini.. yahhh berjaya,....



Hari ini pula aku diajarnya cara2 mengjahanamkan gambar dengan menggunakan Photoscape.. jakun sebentar... Jadi waktu2 yang seterusnya.. saya akan meletak gambar2 saya dengan menggunakan watermark sindiri..(baru tahu watermark itu ape...)

Jadi...



INI KHAS UNTUK KAU IJIE...

P/S: Entri dibuat untuk membodek kau supaya kau ajar aku lagi diesok2 hari... Terbodek tak kau..?

Bubye...

Love...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

1 comment:

Muhd Aizie said...

HAHAHAHAA . no hal laaaaaaa beb =)