MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, February 8, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 2

Salaam...

Hari kedua dalam Cabaran 30 Hari.. 

Day 2 — Your favorite movie

Macam yang semalam juga... Aku suka menonton banyak jenis movie. Baik komedi, romantik, seram @ triller, semua aku layan. Jadi susah jugak nak complete cabaran ni... Hmm... Dan oleh kerana aku ni suka menonton cerita dari luar negara (cerita Bollywood terutamanya.. ^,^) aku akan senaraikan movie kegemaran aku ikut bahasa.. okies??

Bollywood


Aku memang peminat tegar filem2 Bollywood. Namun dalam banyak2 filem, aku paling menyukai story line movie ni. Aku pernah story pasal movie ni dalam enrti yang lepas- lepas. KLIK SINI. Korang kena tengok cerita ni baru korang akan faham apa yang aku suka sangat. (Selain dari pada Saif Ali Khan being SUPER HANSAMU!!) Aku pernah buat research pasal filem ni jugak untuk assigment aku. Jadi cuba tonton movie ni dalam sudut yang berbeza and stay open minded!! Okies..

Korean

Terlampau banyak sangat cite2 yang best. Aku rambang mata nak pilih yang mana. Tapi kalau nak dinilai dari plot dan jalan cerita, aku pilih movie ni. DAISY. Ada meaning yang tersendiri... Kurang popula sebab pelakon yang tidak dikenali sangat di Malaysia ni. Cume KIPAS-SUSAH-MATI je yang tahu... kalau xpernah tengok.. bawak2 le nonton... 

English

Muhahahah... filem terbaik!!... memang banyak cerita lain yang keluar selepas movie ni. Tapi pada aku ini antara hasil terbaik sebuah kisah cinta. cara James Cameron menggarap story ni best sihhh.. haha.. sapa yang suka cite ni... aku pun tatau nak kate apa.

Melayu

..... setakat ni aku belum lagi jumpa sebuah karya yang betul2 boleh buat aku ingat sampai berbulan- bulan. Semua tipikal sangat ke? Sorry... heheh

Ni je la kot.... Banyak lagi aku rasa yang lagi bagus dari cite2 ni semua... tapi dah aku suka yang ini.. sebok pehal...muahaha...

so..

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN JAYANYA!!

Jumpa lagi untuk cabaran yang seterusnya... 

Bubye..

love...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: