MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, February 10, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 4

Salaam...


Hari keempat dalam Cabaran 30 Hari.. 

Day 4 — Your favorite photograph of your best friend

Kya.... senang je... gambar ini...




aku dan Erin

best Fwen for Life..

Thanks ek Erin for being there for me.. ALWAYS..
I'll Try to be there for you too..


aku dan UMMI...

ko pon same... sayang ko ketat- ketat

Kenangan yang paling berharga bagi aku ialah bile aku jumpa dan mengenali dan sekaligus menjadi sahabat korang.. aku tahu aku bukan yang terbaik untuk korang.. tapi aku cuba untuk sebaik yang mungkin..

WAH!!!.. Ayat skema noxx..

hahaha.. Jadiiiiii (Sebut macam Bront Palarae sebut dalam cite BELUKAR)

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN JAYANYA!!

Till' the next challange..

Bubye...

Love...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

2 comments:

Anonymous said...

thnx dear.. smoga p'shbatan kita kekal dengan syg ketat.. hahaha - miylo meow

Anonymous said...

sama2 anon.. heart kau ketat2