MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, February 16, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 10

salaam...

kini tibalah masa untuk...... Cabaran Hari ke 10.... Kyaa... Gumbira... Oleh itu.. mari kita lihat apa cabarannya...

Day 10 — A photo of you favorite place to eat 

Transilasinya... tempat yang den gomar poie makan.. ialah..

Di Sini lahhh!...

Aku buat lawak jap... (tapi.. memang makan di mulut kan?? Kyaa)

Sebenarnya... tak de tempat makan yang menjadi kegemaran sangat pun... sebab pada aku... sesedap mana pun sesuatu masakan tu.. tak leh lawan masakan mak aku... Hey mom.. miss you so.. 

Jadi.. Cabaran aku hari ni..

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN TAK BERAPA JAYANYA!!

P/S: Sebab aku tak nyatankan tempat ek?

Bubye...

Love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: