MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, February 20, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 13 & 14

salaam...

seperti yang pernah ku buat sebelum ini.. aku menggabungkan 2 cabaran dalam satu entri.. bukan apa.. semlam aku agak busy... dan tak internet connection pula... jadi... terimalahhh

Day 13 — A picture of your favorite band or artist
&
Day 14 — A TV show you're currently addicted to

Hari 13-

Shahid Kapoor

&

Shaheizy Sam

Aku minat gile ngan dua makhluk tuhan ini... wahh.. *mood berangan* kalau dapat jumpa... gumbiranya...

Hari 14-

TV... aku kat ASWARA ni duduk di Asrama yang tak ber TV.. jadi.. maaf.. soalan ini tiada jawapan... Sowwy

Kesimpulannya....

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN tak berapa JAYANYA!!

Akhirnya.. sempat juga melengkapkan cabaran hari 13 & 14 sebelum masuknya hari seterusnya... Sekian...

P/S: tak berapa JAYANYA.. kerana hari ke 14 tak jawapan lengkap... soowy.. saya jarang tengok TV sekarang ni..

Bubye...

Love...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: