MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, February 13, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 6 & 7

salaam...

uhhh... dah tertinggal 1 hari dalam Cabaran 30 Hari ni... Agak sibuk dan penuh hujung miggu ini... Tak berkesempatan untuk menulis. Jadi hari ni kita gabungkan sekali Cabaran Hari ke 6 & 7. Iaitu...

Day 6 — A song to match you mood.
dan
Day 7 — A photo of an animal you love to keep as a pet.

Hari 6-

Lagu yang menggambarkan mood aku. Sekarang ni aku agak penat dan moody jadi mungkin lagu ni menjadi pilihan hati aku sekarang ni.

Tha Muffin- Salahkahku
Best sangat lagu ni. Seorang teman yang baik bagi aku dengar lagu ni masa aku masih lagi belajar kat PMM. Thanks ye Arina. Aku rindu kau sekarang ni. Rindu kau ketat- ketat. Aku pernah post lirik lagu ni kat sini dulu. (KLIK SINI) Kalau ada yang nak menghayati lirik lagu ni, klik la kat situ.

Hari 7- 


Saya mahu yang ini.. tapi saya ada lelah.. tak boleh bela.. Jadi saya sudah membela ini...


Ini lah kura- kura saya.. Namanya Jacob... Love ya!!

CABARAN HARI NI SELESAI DENGAN JAYANYA!!

Akhirnya.. sempat juga melengkapkan cabaran hari 6 & 7 sebelum masuknya hahi yang cabaran yang ke 8. Sekian...

Bubye...

Love...

x.o.x.o



WAJIB LIKE :D

No comments: