MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, February 14, 2011

TRIPLE COUNTER...

salaam...

Agak- agak dari tajuk tu... macam cerita The Prince of Tennis pula... kan?

Cute sangat lah! Kawaii...

Tapi aku bukan nak cerita pasal benda ni. Triple Counter tu pun bukan ada kene mengena dengan TPoT ni pun. Ha... jangan kata aku menyimpang tajuk! Kali ni tajuk dia ada kaitan dengan entri ya!. Maksud Triple Counter aku tu ialah 3 hari berturut aku ada event. Penat woo... Mula hari Jumaat sampai Ahad. Meh kita cerita...

JUMAAT...

Hari itu aku dipelawa untuk menonton movie preview cerita SANCTUM oleh Founder of NewsKaki.com. Macam yang pernah aku ceritakan dulu (TEKAN MOUSE ANDA TU DISINI!) aku merupakan penulis tetap dalam NewsKaki ni. (tetap ke? hii hii) Jadi dapat peluang tengok cerita itu. Percuma, siapa yang tak nak pergi. Selain dari itu aku dapat popcorn free dan air sekali (yelah... tak kan dua kali pula!) Kemudian aku kena buat review pasal cerita tu. Dah buat dah pun. Kalau rasa- rasa nak pergi tengok cerita tu, KLIK SINI untuk baca reveiw tu dulu.

Kemudia tu berkenalan dengan board member (woooo) NewsKaki. Founder dia nama Nai (Klik Sini untuk berkenalan.), ada seorang tu nama Ivan, blogger NewsKaki, dan Nurul Aiman, (Kalau gatai sangat KLIK SINI). Memang best lepak dengan diorang. Gelak- gelak, meeting on th move, lepak mamak. Malam jugak lah aku balik. Siap buat nama 'FAMILY' lagi. Nai panggil Nai Nai, Aiman panggil Ai Ai, aku dibantainya Jo Jo... yang paling tak leh blah.. Ivan jadi Van Van. Muhahahah (gelak evil kejap). Gasak lah.

Antara adegan yang aku pakat gelak guling- gulina ala- ala SHINCHAN, si Nai tu mula- mula panggil aku Amelia. hahaha.. kejang sekejap.. memang la... Mana pernah dia kenal aku pun. Dari MukaBuku itu memang aku letak NAZLIZA AMELIA pun. Hahaha.. stricly (aku bagi tahu dia) tu hanya sekadar nama pena sahaja. Panggil aku JO. Okies...


SABTU

Hari Cancer Sedunia. Kami sebagai NewsKaki.com telah diberi peluang untuk membuka booth kat Tropicana Medical Center (TMC) Damansara. Awal juga aku dah bertolak... yelah nak menapak naik bus ke Damansara tu bukan aku tahu, jadi pergi ramai- ramai la. Kali ni Ivan tak ikut, tapi diganti dengan Syiqin, kawan Aiman. Hasilnya... Qin Qin (gasaklah).

Kat hospital tu tak boleh nak hu ha sangat. Dah nama pun hospital kan? Jadi kami tarik orang untuk sign-up dengan mungkin dengan cara...


(klik kat atas kalau nak tahu.)
Kami set up booth dan minta orang ramai (ramai ke?) untuk sebarkan mesej mengnai kanser. Yelah... sebagai peringatan. Bak kata orang mencegah lebih baik dari mengubati. Betul tak? Jadi kami mintak diorang sign up ngan kami dan post mesej tu online. Sambil- sambil tu boleh tambah user.

Habis dalam pukul 3 macam tu... kami gerak semula ke Kl Sentral. Masing- masing berpecah nak balik la... Aku pula melepak kat KFC... makan time... Kenyang baru balik. Aku nak guna wi-fi free dia je sebenarnya.

AHAD

Hari ni pergi rumah terbuka Min. Mama dia buat. Best woo... Dapat angpau lagi.. Makan sampai... erkk.. kenyang la.. Mana ada makan tak kenyang- kenyang... kan?


Selepas sesi mentekerdarah punya Gambar.. Opps... Kami 6 orang ni.. wah.. adventure sungguh kami ni masa nak pergi dan balik.. Malas nak cerita disini.. muahahah.. tanya sendiri nanti..

Itu jelah.. Triple Counter... 3 Hari yang penuh dan padat... hua..

Masa untuk bercinta semula bersama ASSIGNMENT!

Bubye...

Love...

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: