MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, February 23, 2011

30 Things in 30 Days Challenge- Day 15, 16 & 17

salaam...

sejak akhir- akhir ini aku semakin sibuk dan tiada masa untuk ber'online'... jadi disini buat julung- julung kalinya aku mengabungkan 3 Cabaran sekaligus. (den maleh sebenonya...)

Day 15 – Something you don’t leave the house without.
&
Day 16 – Short term goals for this month and why.
&
Day 17 – How you hope your future will be like. 

Kita mulakan ngan cabaran Hari ke-15~

Ada tiga benda penting yang aku xkan keluar kalau xde benda2 ni.. iaitu

telepon kesayangakuu...

HANDPHONE

beg duet ku.. (last 2 years punye b-day pwesent!!)
WALLET

bukan kunci aku.. heheheheh
KUNCI

benda- benda aku selalu sebut ulang2 kali, supaya aku tak lupa.. dah macam mantra aku pula setiap kali aku nk kuar rumah pergi kelas atau jenjalan.. hehehe..

Hari ke -16~

Bulan ni dah hampir sampai kepenghujungnye pun. Xda goal apa sangat, melainkan untuk menyiapkan semua assignment dan tugasan sampingan yang perlu.. Oh yea... harus tidur dengan teratur.. Plizzz

need sleepp.... ZzzZzzzZZZZzzzz

Hari ke -17~

Jam sekarang tepat menunjukakn 12:13 pagi (waktu aku mengarut nih!!)

Jadi untuk Cabaran yang 17 ni, aku buat jelah sekali.. dah alang2 kan?

Impian untuk masa depan... Tipulah kalau aku tak penah pikiaq pasai masa depan (ceh.. cakap utara sat..) tapi kadang2 apa yang kita nak dan bayangkan tu taj mungkin kita akan dapat... masa depan manalah boleh diramal.. hang ingat hang ahlil nujum pak belalang ka? 

Tapi kalau boleh aku nak masa depan yang cenggini... *mood berangan*

aku minat gile sport car...
*nak nissan skyline*
nak tinggal umah besauu...
nak blue wedding.. heheh

semua ni impian aku yang mongkin agak sukar untuk mejadi kenyataan... hahha..

CABARAN Kelamarin, Semalan & HARI NI SELESAI DENGAN JAYANYA!!
Till then....

Bubye..

love..

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: