MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, March 26, 2011

ENTRI 2: LIF, sebuah mistik mini.

salam...

Aku merupakan seorang pelajar Diploma Tahun 1 dalam Penulisan di ASWARA... Namun, seperti yang dipraktikkan disini, penulis bukan hanya menulis. Aku boleh melakukan apa sahaja yang aku nak. Resume aku nanti tentu mengkagumkan *perasan*. 

Rakan- rakan ku disini juga begitu. Namun yang paling aktif sekali ialah membuat filem pendek. Satu hari rakan- rakan aku ni mengajak aku untuk mengarahkan sebuah filem pendek 2 min aku sendiri. Itulah kali pertama aku menjadi penulis skrip dan mengarah filem pendek aku sendiri. Pengalaman yang indah dengan bantuan kawan- kawan. Aku bukan pelajar Filem Video yang memang sudah diajar untuk mengarahkan sesebuah cerita. Aku hanya seorang penulis anak jagung. Namun dengan bantuan mereka aku berjaya akhirnya.


LIF

tajuk cerita pendekku...

Filem aku masih dalam proses editing... disini aku ingin menyampaikan ucapan terima kasih pada EEKA AZMI, AIN CHELSEA, ASEAN ISKANDAR, EDD LUIGI, MIYLO MEOW, ADEEQ, AZIM dan rakan- rakan lain yang turut membantu. *Sila tekan nama- nama diatas untuk kenal.. hehehe*


Sekian.... Jumpa lagi sampai muntah kang. hahahha

Bubye...

love...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

2 comments:

Ermizi Muhamad said...

nama aku tak der ponnnnn! aku pon pelakon jugak . cis!

Pwincess9 Juhary said...

maaf...

kau bukan talent aku... hahahah... sowwyyyy