MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, September 5, 2011

K-Pop MODE : : Tribute to FT ISLAND

salaam....


Memandangkan tak lama lagi FT ISLAND nak datang Malaysia untuk Malaysian Korea Music Wave 2011, aku dengan berbesar hatinya untuk membuat satu entri khas untuk lagu2 FT ISLAND yang menjadi kegemaran aku. 


Hello Hello [2011]


사랑, 사랑, 사랑 (Love, Love, Love) [2010]


Satisfaction (Japanese)


거짓말 (Lie) [2010]


Lovesick [2008]

Aku sebenarnya nak lepas geram ni... FT ISLAND nak datang Malaysia dalam 2 minggu lagi. Malaysian Korean Music Wave 2011 kat Stadium Negara. Tiket mahal laaa... Paling murah RM 138. Tu pun yang free seating punya. Yang VIP nak dekat RM 500... Gilaaa...

Sekian

x.o.x.o

p/s: Agak2 ada tak org nak bagi tiket pree kat aku ni kalau aku buat Tribute Entry cam ni lagi? Huhu
WAJIB LIKE :D

No comments: