MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, September 17, 2011

Mode Mentekerdarah : : Coklat Cair

salaam...

Tadi kan mak cik ni bershopping makanan. Kat SOGO lah ye.. nak mengumpul mata katanya *oh.. ye mata SOGO mak cik ni dah 503, lagi seribulah ye nak redeem beg laptop yang cantik itu* ABAIKAN... Dalam banyak2 yang aku beli, aku ada beli coklat ni..

Hershey's Creamy Milk Chocolate
Harga: RM 2.95
SOGO Member's: RM 2.50
Aku beli dan letak dalam beg. Yelah.. hari ni kan SABTU, hari tanpa beg plastik. Aku mmg bawak beg pack tu untuk letak kertas dan barang lain pun. Nak dijadikan cerita, masa balik tadi coklat tu mula nak cair. Nasib baik aku beli air sirap bungkus dekat Tebing tadi, jadi aku letak coklat tu dengan air tu, kasi beku balik... heheheh

Sedap... tapi bila air tu dah kurang/ hilang kesejukannya, mula nak cair balik la... jadi tinggalnya ini aje... 

Habis dingap aku...
Hahah..
Sekian

p/s: Nak beli lagi...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: