MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, September 16, 2011

Mode GILA : : Typo ERROR!

salaam...


Kali aku nak cerita sikit mengenai kelemahan atau kekurangan aku. Bukan yang teruk2 laaa.. kang ada yang sabo aku pula... Ni kisah mengenai typo error.. atau pun.. salah taip daaa..

Aku ni jenis old-school sikit, aku tak berapa suka nak menulis melalui keyboard.. *xsuke pun ada blog juga kau yyye* heheh Aku lebih suka menulis ata kertas biasa dengan pen atau pensil.. Lebih2 lagi kalau idea tengak keluar untuk menulis.. *dah nama budak penulisan kan??* Tapi kalau assg dan blog tu mmg sah aku tu taip laa.. nak menulis tangan cam ne? Kenapaaa? Sebab aku selalu typo error dalam menaip.. sampaikan aku kena baca semula dua tiga kali seblum aku print *assg* atau post *blog*... Antara typo yg selalu aku lakukan..

  1. samapai>> sampai
  2. dllama>> dalam
  3. perigi>> pergi
  4. anatara>> antara
  5. nanat>> nanti
  6. otu>>itu
  7. sekian>> sekina
  8. kua>>aku
Yang atas tu antara perkataan yg selalu di typo error kan oleh aku.. heheh agak2 nanti kalau terjuma perkaatan ni kat mana, taulah itu aku.. hehehehe

Sekian

x.o.x.o


WAJIB LIKE :D

No comments: