MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, September 27, 2011

Mode Serius : : Menanti Pelangi.

Salaam...


Menanti pelangi. Menanti kemunculan pelangi yang berwarna- warni itu. Kebelakangan ini hari- hariku mendung. Kadang membawa ke hujan lebat, walau dimulakan dengan gerimis. Aku masih menanti pelangi, pelangi yang berwarna- warni. Aku masih lagi percaya, kerana mereka kata pelangi muncul selepas hujan lebat. Benarkah?

Namun aku masih lagi menanti pelangi itu. Bagi menceriakan mendung hati ku. Kadang hari ku penuh dengan warna suram, kelam, kelabu. Aku sendiri letih, penat mataku memandang warna sebegitu. Namun apakan daya, kerana hujan yang membawa warna. Jadi aku masih menunggu berhentinya hujan, munculnya pelangi.

Sekian...

p/s: Andai benar tiadanya pelangi, aku ku warnakan hari ku sendiri. Namun mungkin yang terlihat hanyalah merah, semerah darah!

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: