MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, September 16, 2011

Mode Buss-y: Gumbiralah Tapi.... [Webcam Whorer]

salaam..

CAKK!
Penghujung hari Khamis dah ni. Hari yang penuh. Tapi gembira. Kelas w/pun smpai petang tapi sgt enjoy. Sah lepas ni aku tak ponteng kelas dah.. Tee Heee... Tak macam semalam, aku tidur awal sbb penat yang melampau. Tapi hari ni aku terlebih tenaga pula.. kenapa ya...?

Meh aku nak senaraikan perkara yang menggembirakan aku hari ni..

  1. Aku pergi semua kelas.. hahahha (selama ni aku tak pergi?)
  2. Dah meng-anak-angkatkan dua ekor anak2 kucing yang baru kematian mak (Kiyo dan Kyaa)- nnt amik gambar diorg
  3. Tugasan berlambak tapi gembira nak buat. (gilakah aku menyukai assg?)
  4. Esok tak de kelas.. (hari Malaysia dee)
Untuk celebrate kegembiraan aku ni... Nah aku letak gambar.. hehhehehe





p/s: Web-cam whore katanya

Sekian

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: