MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, September 14, 2011

Mode Kembali: Kembali Menc*r*t!?

salaam...


Ya tuhan... lamanya aku tak mencarut mencoret sesuatu kat ruangan blog ni. Hampir bersawang rupanya.. Bukan apa kesibukan hidup aku sebagai pelajar ditambah pula dengan aku dijangkiti penyakit berdarab pula dengan ketiadaan sumber internet menyukarkan aku untuk menaip sebarang cerita di sini. 

*Ceihh ayat skeema ini minah*

Minggu lepas aku kurang sihat. Demam berpanjangan, on off. Mgg tak boleh nak buat apa. Sampai aku lari balik, balik rumah dan tidur dua hari straight. Bila ke klinik doktor kata aku dijangkiti kuman di tonsil. Agak teruk juga sampai suhu badan aku langsung tak stabil. Naik turun. Batuk dan selsema memang disertakan sekali. Bonusnya, migrain.

Alhamdulillah, rasanya keadaan badan aku dah kembali okey. Cume kena berjaga2 sikit la... Kena pantang serba serbi.. *aku tak buat pun... camne nak sihat?* 

Tugasan semakin meningkat, tekanan mula sampai ke pundak. Nak tak nak kena teruskan.. aku tak mahu terkandas LAGI. Gila weei... org lain dah kemana kang , aku yang merangkak lagi. Aku tengok senior yang nak ambil PETA banyak dah botak.. hehehehhe tahun depan nnt aku pun akan jadi macam tu.. perghh.. Gilaa

Sekian...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: