MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, September 16, 2011

Mode Gediks : : I'm In Love w/ You, Forever... Y,y,y Good Bye.

salaam...


Ayark... Hati berbungakah? Jiwang sebentar it tajuk. Apakehal... Time hujan2 camni la nak berangan gediks. Cuti kan? Jadi bersantai dan menjenguk ke awan nan kelabu yang bakal menuntah lipahan rahmatnya ke bumi.
*acehh.. ayt bonga.. aku ni dah salah amik major ke? heheh*

Sebenarnya aku baru bangun dari tidur. *mampus kalau mak mertua aku tahu ni.. eh.. ada ke mertuanyaa?* Apa punya ank dara lah bangun tidur pukul 3. hehehhe Dah tu semalam duk sibuk on9 ligan sampai 4 pagi apa kes? eheheh Dah bangun, cuci muka, ngadap lappy... Baikkk punya pangai.. hehehehh

Okeh.. dah jauh menyimpang dari tajuk... Apa tajuk aku? Oh... yang love love tu.. heheeh.. Tu sebenarnya satu baris lirik lagu. Tetiba pula aku ternyanyi lagi tu dlm kepala aku ni, jadi aku tulis je lah kat situ.. xde nak feeling2 falling in LOVE sgt de...

Ini Lagu dia yang aku dok feeling tu
Hwa Yo Bi- Bye Bye Bye
Ehsan YOUTUBE

Sekian

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: