MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, September 16, 2011

Mode Bermain : : Kerana Cik Epal Punya Tonyot...

Salaam...

hahahha... Kerana Cik Epal? Uih, nama bloger fofular tu... heheh Apa dia buat kat aku? heheheeh Semuanya kerana INI.. *tekan yang INI tu* Huaua... kerana dia jugaklah aku dah terjebak... Buktinyaaa.












aku baru level ni.. haisshhh
ini pun 5 kali try baru lepas

CE dah jauh gilaa...
hahah aku kidnap dari diaaa...

Huaa.. aku sebenarnya minat gila main game yang macam ni. Tapi dulu aku ingat gama ni ada kan phone je... Tadi baru aku tahu ada untuk pc juga.. huaaa.. Thanks to CE lah ye... Hahahha... Memang sah2 weekend ni aku tak buat assg... duk ngadap game ni jee....


ni pun kidanap dari CE gak

Sekian

p/s: CE... Rio dah boleh donload untuk PC gakk.. gi carikkk

x.o.x.o


WAJIB LIKE :D

No comments: