MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, September 18, 2011

Mode Rezeki : : BerOpen House, Bantal Baru dan OH... RM2 la...

Salaam...

Hari yang penuh dengan rezeki bagi aku. Allhamdulillah. Nampaknya tuhan nak beri aku rezeki lebih buat masa ni. TQ.. hehehe. Hari ni, pagi2 lagi kakak aku dah telefon, suh bangun, dia ajak aku pergi Open House umah kawan dia kat Bangi. Jadi kami pergi ke sana dalam tengah hari gitu, lepas Zohor.

Sampai sana dalam pukul 3 cam tu, makan heaven weh... Dia buat mihun sup, laksa, pulut kuning, roti jala, kari kambing dan kuih2. Siyes sedap.. tapi yang spoilnya bila dah makan kari tu, baru tahu kambing. Tapi sedap, sebab daging dia lembut gila, cair dalam mulut, dah tu tak berbau langsung. Sebab, kadang2 daging kambing ni bila org masak dia ada bau lain mcm sikit. Tapi kali ni the best. Kenapa aku kata spoil. Aku ni akan jadi pening2 lalat sikit bila jadi kambing. Tapi xle sampai mabuk ke hapa ke... heheh

Dah tu, angan aku ajak ke Alamanda. Saja, dah alang2 ke Bangi tu, berjalan la terus. Singgah Parkson, angah beli barang sikit. Aku ternampak cadar super single on SALE. heheh Hey, payah tau nak cari cadar SUPER SINGLE yang murah tau, paling yang bagus dan muat tilam kat ASWARA ni RM 70 ke atas. Gilaaa... ni dapat yang murah... Hambik je laaa.. beli sekali dengan bantal kecik.. hehehe

Muka Gumbira

Eksaited dapat bantal baru
Sekian

p/s: Oh.. Baru perasan, rupanya ada RM 2, bukan Seringgit.. heheh rezeki tu

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: