MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, September 17, 2011

Mode Gumbira Tahap Dewa : : Saya Ada Seringgit Je...

salaam...


Ada seringgit je pun dah happy ke? Hait apa dah jadi bai.. Mana lagi duit kau? Heheheh.. Tapi siyes.. mmg duit aku *yang boleh dibelanjakan* ada tinggal RM 1 sahaja. Bukan langsung takde duit la.. tapi yang tu dalam tabung.. Taknak la korek tabung. Nak tunggu penuh nak, tabung tu kan belanja ke Korea nnt. *rujuk SINI*

Tapi apa yang au beli sampai habis duit kau... Dah tu kenapa kau happy? Hehehehe... Duit tu aku beli barang makanan tadi dengan kertas serta butang. Kenapa? Makanan tu aku nak makan lah... Yang kertas tu, aku kan buat perniagaan mencetak dan mengfotokopi kat ASWARA ni. *aku sorg je kau tahu... selalu dapat call "Kak nak print boleh?"* Rezeki tu... Sem ni je dah 3 rim kertas aku pakai. Yang aku beli ni rim yang ke 4... Alhamdulillah. Duit tu juga aku pakai buat duit raya dulu... *rujuk pulak SINI

Yang butang tu pula? heheh aku kan buat bisnes aksesori butang ni... Jadi ada pelanggan tempah suh jahit butang.. tu yang dok pi beli butang dengan benang tadi tu. Malangnya xde camera.. kalau tak boleh hangpa semua tengok hasil kerja tangan aku. Kot2 berkenan ka... heheheh Boleh tempah na...

Berlagak aegyo *comel*
Aegyo tak?
Dah tu kenapa aku happy? Entah... aku rasa gumbira pula walaupun duit aku tinggal Seringgit je... Mungkin sebab aku tak over bajet kot. Duit modal beli kertas pun aku rolling dari hasil. Yang lebih aku buat belanja.. Itu jelah pun duit aku nak pakai hari2. Tak mintak kat along @ angah. Okeylaaa tu kan?

Sekian...

p/s; dalam proses menjahit butang ke baju.. hahah sempat blog lagi nii
x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: