MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, September 23, 2011

Mode Buss-y : : Gila-Frust-Gila-Nervous-Tenang-Selesai

Salaam...

Adapun tajuk entri post kali ini agak monotone. Sebenarnya ia melambangkan perasaan aku sepanjang hari ini dari pagi hingga ke petang. Hari Khamis, memang hari yang memenatkan... Ditambahkan dengan dua hari yang penat membuat assg, sehingga internet pun tak terbuka. Senarai perkara yang aku buat hari Khamis ya...

  1. Kelas 9 pagi *hujan yang lebat, dengan air-cond dewan kuliah yang menggila, gila sejuk... woo*
  2. Interview dgn Kidszania *Gila la... kena berlakon, menyanyi... berbaloi juga kelas Pn Marlia tu*
  3. Training suara *adanya... exam penulisan lirik, aku nyanyi sendiri tau, dgn Ijie... Dah penyanyi aku lari...*
  4. Kelas 2 ptg *Masuk lagu ngan lirik.. muahahah aku berduet ngan En. Siso Kopratasa.. kau hada?*
  5. Kelas Bangsawan... *Gumbira bersilat, dah lama mak cik tak taekwondo ni.. silat pun jadi*
  6. Training sebelum exam jam 8...*Gilaaa*
  7. Exam Lirik *menggigil aku, dah la abg tu masuk lagu salah... sengal*
Begitula jadual perjalanannya... Baru bangun tidur ni.. ahhahaha on9 terus...

Sekian...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: